Senin, 09 September 2013

70 respostas como fixar un ordenador que non queima

70 respostas como fixar un ordenador que non queima

Aarmansya Armansya, en 5:14 dixo 09/01/2012:

TanyaM MW PACK se o portátil está conectado só para pezas únicas luces menghiupkan, e se non hai resposta está conectado en todo o que é xusto que a vida yng luces para cargar. pero dende outros dispositivos no fan, tarxeta VGA berpungsi non é así o que a causa
Responder 
dunkom, en 11/01/2012 ás 09:08 dixo:

1. Tente desactivar a batería e conectar o cargador, o portátil se quere vivir?, Se quere un portátil sen a batería, a continuación, a vida da batería do seu portátil non funciona e de curtocircuíto por iso, cando en pares usando a batería do portátil non liga
2. Outra posibilidade, se non tamén vivir é Circuíto subministración de enerxía no seu portátil hai un compoñente defectuosa, ou a posibilidade chipste portátil problemático, proba levalo a un centro de servizo.
Responder 
Tama Ti GNC, en 24/03/2012 ás 12:10 dixo:

Sentímolo, quero preguntar, por que o meu CPU non liga. que a vida é só o fan do procesador ny?
tapaxuntas.
Responder 
dunkom, en 27/03/2012 ás 09:07 dixo:

Dereita deste artigo, pode ver por que a CPU non quere vivir, agora proba as solucións dadas
Responder 
Irfan Cayang diea Celalu, en 22/05/2012 ás 01:33 dixo:

Pero quero pedirlle ao meu portátil morreu moito antes do meu portátil é impactado senggaja non continuar a tentar transformalo me sonolento realmente pode iluminar ya pero ilumina cando o poder está alí é o que sabe, por favor, se sabe yah .....
Responder 
dunkom, en 16/06/2012 ás 08:12 dixo:

Quizais porque hai varios compoñentes colisión descanso, como memoria e disco duro, tentando comprobar e usar, a continuación, chame-o de novo
Responder 
Demank Ahmad, en 9:31 dixo 19/06/2012:

Sentímolo pediu mo, se o cable de alimentación está desconectado negro + chama amarela, pero se montado ordenador miniatura mo ga chama, por favor iluminación
Responder 
dunkom, en 21/06/2012 ás 22:16 dixo:

Existe a posibilidade de curtocircuíto do poder supplynya, se usa a nova fonte de alimentación que permaneceu así?
Se queda tan ben, a pesar de ser substituído nova fonte de alimentación, procesador significa que non precisa do poder, xa que o poder do Procesador Power.
Se pode vivir sen o cable de alimentación conectado ningún problema
Responder 
Aji Sanjaya, en 03/07/2012 ás 23:17 dixo:

Kak Sei que é un cable VGA desconectado / ga como facer?
Responder 
dunkom, en 5:04 dixo 13/07/2012:

Podes probar os outros dispositivos VGA, sombrío para portátil ou TV Tuner
se non, entón ten que desmontar o monitor e comprobe a fiación usando multi testadores, clasificar todos os fíos soldados na PCB PIN ao conector VGA, cando a agulla móvese en varias testador ou oín ningún son, entón o cabo está conectado, se non hai ningún movemento da agulla ou sen son, a continuación, o cabo é roto
Responder 
enigma Gaga (@ riddlegaga), en 04/07/2012 ás 08:57 dixo:

Preguntado Donk andar ... cando ligo o PC, o fan, pero non podía escoitar o son "Campá", como adoita ser oído o PC comeza a funcionar. Non hai nada no monitor. Conectar o sintonizador de televisión e supervisar o traballo ben cando se usa para tv. Estaba descarregando o seu PC, comproba os cables, non hai problema. Eu me pregunta por que? Grazas
Responder 
dunkom, en 13/07/2012 ás 17:01 dixo:

Tente comprobar Poder supplynya, as posibilidades caen para facilitar a tensión de alimentación do procesador e tarxeta nai
Comprobe as bios, proba reiniciar a bios e chame-o de novo
se non podería ser, e que comprobe a súa fonte de alimentación é boa, e foi bios reset, ou sexa, Matherboard non está a traballar, as posibilidades son chipset da tarxeta nai errada
Responder 
Chikko JJA, en 09/07/2012 ás 11:39 dixo:

ya quero pedir o meu ordenador non pode conectar, monitor'y ga fóra a imaxe,, Parreira mulanaya pronto meu tempo xogando ordenador tiba2 meu ordenador morreu de súpeto encaixan Non quero conectar a ignición, eu conectar a ignición besok2 montaxe CPI tan sen previo, ga la máis tarde ga morte súbita e outra vez ata que nyala2 skrng ... por favor me axude dong kira2 que masalah'y yah?
Responder 
dunkom, en 13/07/2012 ás 16:51 dixo:

Hai varias posibles se o ordenador non amosar en Moniot

1. Probablemente debido a falla de memoria ou non en posición de saber exactamente porco, proba desactivar e borrar
2. A posibilidade de que enfraqueceu de xeito que a subministración de enerxía non é forte distribúe enerxía para os compoñentes do ordenador
3. a posibilidade de que os seus problemas de disco duro, membbaca tempo de arranque do sistema, o sistema non é lexible, e saír unha mensaxe de aviso, eo ordenador desactiva-se repentinamente
Responder 
Wae Thesa ajalah, en 1:50 dixo 17/07/2012:

O meu drmh komptr GK chámase moa,,,,,
HRZ dnyalakn montaxe dreset dlu,,,,
mento TRZ Flash 5 mortos LGI,,,,,
A súa SDH dbershkan CPU,,,,,
tp ttp SMA,,,,,
VGA, RAM, e súa motherbod ud dcek tp ttp hslnya nil,,,,,
Chamamentos Hrz o que fago,,,???
Responder 
dunkom, en 14/09/2012 ás 20:49 dixo:

Verifique Poder supplynya, posiblemente, menos enerxía, xa enfraquecido
comprobar o refrixerante é o que a masa é seca ou aínda bo, se está seca intentar substituír
heatsingnya tamén comprobar se atribúe de forma segura para o procesador ou non
Responder 
Hima Ganesha, en 23/07/2012 ás 15:58 dixo:

haloo .. quero preguntar por que o meu ordenador non quere que apareza a imaxe, que aparece incluso dixo á prensa CONTROL + ALT + DEL. despois de que a prensa volta. o que solusix xefe.
Responder 
dunkom, en 14/09/2012 ás 20:38 dixo:

Arrincar o sistema do ordenador non funciona ou dobres, probe facer a reparación do sistema, para arrincar dende o CD de instalación windowsnya, se non pode arranxar, reinstalar, en caso contrario, podería ser reinstalar probable que un problema de disco duro, sen sectores defectuosos que non poden ser instalados systemnya
Responder 
Rukhie Aje, en 2012/08/14 ás 12:05 dixo:

Eu quero preguntar, .. se non conectar a problemas no ordenador presione enter, solución que GMNA ya?

por iso, se ga prema Intro o ordenador non arrinque, ..
Responder 
dunkom, en 14/09/2012 ás 08:11 dixo:

Probe configurar bios para default ou fixo CMOS claras
Responder 
Por ordenador non quere vivir «littlegifs, en 2012/08/17 ás 09:28 dixo:

[...] Por que os ordenadores non quero Vida Posta en 07/10/2011 por dunkom [...]
Responder 
Aceclalu Cetiameski Wounded, en 2012/08/26 ás 11:21 dixo:

pasaxeiros preguntei ao meu ordenador apagado pitido tida seu cd só é capaz de andar?
porque si por favor me axude ......
Responder 
dunkom, en 14/09/2012 ás 07:54 dixo:

No son, porque os altofalantes kemungkianan beb non está conectado ou mal, pero se spekarnya boas condicións, entón o control chipset problemática, polo que non pode controlar o porto e relator bios, polo que non posto beb ruído
xeralmente cando spekaer traballo motherboard normalmente, non hai danos a compoñentes como a memoria, VGA, o monitor non está instalado, procesador problemático, non é sempre o son h, pero se o problema chipset non haberá ningún beb son
Responder 
sakurafai (@ sakurafaiu), en 27/09/2012 ás 08:17 dixo:

gan quero preguntar, meu ordenador estivese vivo, vou continuar a mercar a mesma VGA e dipasangin primeiro vendedor .. CPU funcionando normalmente, pero a CPU moi quente. Eu comproba por curiosidade ko moi quente. logo de comprobación vganya algunhas partes compoñentes que foron desaloxados. entón eu volver vganya porque egak segundo o meu fin .. Despois de que o ordenador dihidupin Laghi pero egak aparecer en toda a imaxe. instalación estaba todo normal, pero de calor do procesador refrixerante.
non aparece porque a imaxe VGA eliminado?
vga pode seguir o que xa foi vestindo atiradeon digantri atiradeon 512 1 GB?
por favor conteste gan. terimakasii
Responder 
dunkom, en 2012/08/10 ás 10:26 dixo:

Pode haber un compoñente da folga cando substituír vga, comprobe headsing se anexa ou non axustado sobre o procesador, comprobación de memoria, e comprobar a tarxeta VGA
Responder 
Darnoto Mbongkers, en 02/10/2012 ás 00:38 dixo:

quero pedir mais ne ...
1. a falta de enerxía frecuente (njeglek) afectará o desempeño do ordenador?
2. PC non usa stavolt causará rápida deterioración PC?
3. ultimamente meu PC miúdo non quere chama, aínda que o CPU é chama, que levou 2 a 3 veces para conectar. Eu costume desconectar o cable, e despois liga-lo de novo me levou polo menos dúas veces eu apague, para poder supervisar pero chama .. como fago para solucionar isto?
Agradecemos anticipadamente pola súa resposta .....
Responder 
dunkom, at 10:09 am said on 2012/08/10:

Falla de enerxía frecuente pode producir danos ao disco duro, facendo que o rendemento do ordenador lento, unidades especialmente duros, discos duros poden incluso sectores malos, normalmente cando o ordenador está no apagado, a cabeza do disco será nunha libre (baleiro), pero cando operador e todo dunha súbita falla de enerxía, situación da cabeza no medio do disco duro e, cando conectado novo, cabeza do disco duro pode bater un disco e facer o sector malo

Tensión inestable pode causar unha oscilación de enerxía en compoñentes do ordenador e que pode debilitar o seu ordenador e durabilidade de compoñentes ao longo do tempo pode danar os compoñentes do ordenador

Supervisar a cabo, só a partir dunha toma, e non a partir da fonte de alimentación
Responder 
Revelación One, en 09/11/2012 ás 13:40 dixo:

pero quero o meu ordenador se pregunta por que ngak bs pola súa banda, cando kbelnya sudh conectado todo, resolver o futuro poder suplynya ngak
Responder 
dunkom, en 03/12/2012 ás 19:05 dixo:

Podería ser a causa e non só a subministración de enerxía, pero tamén afectan a memoria RAM, memoria RAM cando sucio ou mal, entón non haberá exhibición no monitor
Responder 
Sura Bara Deba (@ Barasdv), en 15/11/2012 ás 11:53 dixo:

pero cabería ordenador dinyalain tanya.kalo despois hai a voz soa tan eléctrica curtocircuíto * crrrzzzttt (non Campá) e despois a conta despois que for reiniciar, el knapa ya? pensa que por favor me axude.
Responder 
dunkom, en 6:46 dixo 03/12/2012:

Posibilidade de curtocircuíto da fonte de alimentación, proba desactiva-lo e comprobar, non deixes que outros compoñentes do ordenador mal
Responder 
Fahreza Adnan, en 2012/11/16 ás 06:37 dixo:

Quero preguntar ya pero ...
Eu peguei prestado un portátil amigos Abis ben, agora corre inicio perfectamente windowsnya, despois de que eu tiña rematado de arrincar, cando apareceu no programa de notificación de escritorio, con opcións para a apertura dun si ou non, nah i ga deliberadamente elixiu si, despois de rexistrar que o portátil fóra constantemente chama montaxe de novo o portátil de cabeza para baixo só por letras R e moitos aliñados, preto de "a metade da pantalla fóra letra R para atrás, é por iso que ya aínda?

OS: Windows 7
sebelomnya, kemarennya I pasangin Tune up software, pero novo no mesmo varrido de sintonía software up é actúe, o proceso de montaxe só ata a metade optimizenya talaga.

grazas anticipadamente ...
Responder 
dunkom, en 6:45 dixo 03/12/2012:

Probe entrar no modo de seguridade, zoom normal ou non se pode, cando en zoom modo de seguridade normal, as posibilidades de isto acontecer, porque está configurando a resolución do monitor VGA é moi grande polo que non pode capturar o sinal de CPU ou de VGA, resolución VGA tentar baixar o
Responder 
m2computer, en 2012/11/26 ás 03:44 dixo:

Reblogou isto en M2computer.
Responder 
Rizki 'bobotoh' Cikadu Gates, en 27/11/2012 ás 03:40 dixo:

MAAP MW Nany ya,,,, cando mnyalakan PC, TRZ MW enfermo vivir ... e luz CPU ny enfermo mnyala .. pnyebabnya ap ....
Responder 
Rizki 'bobotoh' Cikadu Gates, en 27/11/2012 ás 15:54 dixo:

Nany MW Sentímolo,,,, cando mnyalakan PC, TRZ mórbidos gambarny saída ... luces mnyala monitor, rato luces mnyala, KNP mórbidos mnyala luces do ordenador .. pnyebabnya ap .... por favor me axude ... grazas
Responder 
dunkom, en 03/12/2012 ás 18:19 dixo:

Hai dúas posibles

1. Memoria, proba desactivar e conectar de volta limpa memorynya
2. Subministración de enerxía, a fonte de alimentación pode debilitar, proba probar con outro
Responder 
Zulfakar MHD Alí, en 18/12/2012 ás 12:27 dixo:

mais, se settngn hora tny MW, MW enfermo berubh data sndri automático scr gmn y ti? ... PDHL SDH dgnti batrre pd CMOS ny ...
gmn solusny ...?
Responder 
Dewi Hartati, en 19/12/2012 ás 02:05 dixo:

pero Sentímolo ni quero preguntar por que o meu ordenador ás veces chama, por veces, non pode normalmente luz azul dipower tp luz amarela xa entón o mesmo rato e teclado do monitor jg morto
Responder 
Fajero Fahrialno, en 24/12/2012 ás 09:40 dixo:

quero pedir dong om meu PC non quero nampilin monitores tempo semejak eu reinstalá-lo por enchufe windowsnya Atol / non responde instalisasinya encaixar de novo eu reiniciar. Nampilin baseball mantiven o meu PC en calquera momento eu tente arrincar suplicar iluminación
Responder 
Akhmad Afiki, en 2012/12/25 ás 06:14 dixo:

mais mao pregunta .. meu portátil non vai comezar a ga ga pke cargador .. klo post nunjukin batería do monitor ngecharge tp 48% NG cm BSA naik.trs klo desconecte o cargador, o portátil vén xa off ..
Responder 
odahodah (@ odahodong), en 2013/01/13 ás 09:51 dixo:

nanyak ya quero que o meu portátil non pode conectar en todo cando eu participei de varias maneiras, a fin de conectar o portátil que eu retire a batería e mesmo axustar o poder, pero aínda sen éxito meu portátil non liga a cargar a batería de luz tampouco liga.
se é debido a batery xa substituído ou se a tarxeta nai está mal? por favor solución Merci.
Responder 
dunkom, en 2013/03/31 ás 04:54 dixo:

Posibilidade de cambiar de sección mainboardnya alimentación está mal, por iso non pode seguir no poder do cargador de batería ou desde, de intentar levalo a un centro de servizo se ten condicións, como que
Responder 
TYO Wibizono Gunawan, en 2013/01/17 ás 22:26 dixo:

mantab gan, mksih artigo moi útil, deixar polo meu blog tamén ya .. os últimos trucos de acceso gratuíto a Internet
Responder 
Muidz Fold, en 2013/01/26 ás 17:25 dixo:

por favor dunkom PC gan ane, Ane problema PC é realmente difícil para conectar o power on / de, Ane apágueo e ténteo de novo, tamén tente o Jump do CMOS, pero non un cambio, tras a nova berulang2 DEH responder e vivir unha vida normal como
habitual.
ane've proba PSU, RAM, VGA, HDD ane facer unha dor de cabeza normal todos queren hidupin PC berulang2 debe presionar on / off-lo: (.. grazas
Responder 
dunkom, en 4:44 dixo en 2013/03/31:

Probe dirixir conectar a través do Pino da tarxeta nai, pinos de alimentación curto con unha chave de fenda de alimentación, se é posible, significa perseguir botón de enerxía na súa tarxeta nai non funciona correctamente
Responder 
Choirul Khakim ♂ (@ choirulkhakim), en 2013/06/02 ás 02:50 dixo:

misión ya quero preguntar .. pois si meu ordenador? desde as luces morren todos os días .. O meu ordenador non quere chama ..
sempre sen signo e sen tarxeta de exhibición, así que non hai sinal de novo, a continuación, busque motherboard LGI .. polo que ata entón cova ga resistente ..
knapa ya? por favor aclarar ni ..
Responder 
dunkom, en 2013/03/31 ás 04:35 dixo:

Comprobe o supplynya Enerxía, proba a usar a nova fonte de alimentación, e tamén tratar de comprobar memorynya, eliminar e borrar
Responder 
Bryan Saputra (@ BryanSaputra22), en 23/02/2013 ás 07:56 dixo:

gan quero preguntar por que o meu PC non arranca e non un sinal sonoro
pero eu intento encaixar ao son de desaloxado RAM 3X 1xpanjang curto
Os meus bios tamén foi desaloxado tamén
que cada desexo Boting reparación anterior sobre, pero eu son só
Responder 
dunkom, en 2013/03/31 ás 04:32 dixo:

Significa que non hai problema en seus compoñentes de ordenador, xa que o sistema non pode arrincar o sistema de arranque do sistema operativo sección danada, ten que facer unha reparación do sistema, por que non facer unha reparación do sistema, entón o sistema de arranque mal, ten que reinstalar
Responder 
Dedé Gunawan, ás 10:44 am said on 2013/03/04:

Boz want tanyak ni
cando as luces se acenden o poder portátil sobre a vida e morreu de novo, xa que o que o Parreira
Responder 
dunkom, ás 4:20 am Said on 2013/03/31:

Pode ser debido á posibilidade de que o VRM tarxeta danada, de modo que cando a enerxía é dada ao procesador non sería, no proceso, xa que o VRM como alimentación de control para o procesador non funciona
Responder 
Mark PrapKurniawan (@ Markus_24), en 2013/03/13 ás 11:48 dixo:

Quero montar meu Kan novo :) Nanya xogar xogos no meu ordenador, tiba2 pantalla no meu ordenador supervisar a súa morte CPU tp non está morto. Entón eu tente conectar a corrente eléctrica, entón eu nyalaiin novo, o monitor escribiu tetep non quere tp chama CPU aínda vai comezar. Como é a solución? Mksih :)
Responder 
dunkom, en 2013/03/31 ás 16:12 dixo:

Verifique memorynya e poder supplynya quizais memorynya flaccidez debido á calor, ou poder supplynya caída
Responder 
Yuswanto Dkromoto, en 30/04/2013 ás 00:56 dixo:

MLM prnah gan ... ane jg UDH ngalami tp ane cousa que eles van tentar non usar dous xeitos Agan, Ane JD ordenador normal. Ane MW Nanya gan ni, tp algo distorsionada pembicaraan.gini dr gan, o meu monitor de pantalla tiba2 din vermello JD JD jg tp normais tiba2 que mslahnya lg ti gan?
Responder 
Febhierezhashiiphejuang Chinthayginghin Mhencharichinthashejhati, en 05/07/2013 ás 13:33 dixo:

meu ordenador pode sobrevivir antes de aparecer bios xa mortas, ..
algúns Rudak enggax gan, ..
por favor saran'nya
Responder 
Fauji vasos Sahrial, en 2013/06/17 ás 02:56 dixo:

O meu tío me metín en encrenca pin PWR BTN gara2 vez logo usar unha chave de fenda non salta faísca de pin TSB ..... entón agora eu estou tan dicolokin MB / conectarse ao poder como a chama, pero non nyampe 10 segundo morre inmediatamente. por favor iluminación
Responder 
dunkom, en 01/09/2013 ás 02:19 dixo:

Conecte o botón non é normal, de xeito que premer e soster, intenta cambiar o powernya
Responder 
MaulanaRA Van Slave (@ MaulanaR_A), en 18/06/2013 ás 10:39 dixo:

Este embalar meu ordenador cando virou realmente non pode vivir ata un fan que vive detrás dun ordenador, pero non pode vivir. continuar a estar viva se a súa morte foi un fan, porque o que ya señor?
Responder 
dunkom, en 01/09/2013 ás 02:15 dixo:

Posibilidade de falta de enerxía, ou hai pouco, de xeito que cando apagar o ventilador do ordenador pode vivir
Responder 
Herman Zakaria, en 2013/06/27 ás 16:09 dixo:

Gan quero preguntar ......
meu portátil hp, e non usei case un ano, tempo ... Eu quero usar 'kagak pode coabitaram gan. kira2 por vós Gan? Non é unha resposta rápida, non empregue 'long ..... Grazas,
Responder 
dunkom, en 01/09/2013 ás 02:13 dixo:

Pode ser que a batería descargada nunha condición de todo, e o cargador non está a traballar
Tamén pode emitir compoñentes de portátiles
Responder 
Hendry Nur Iswanto, en 03/07/2013 ás 10:50 dixo:

Pregunta mo gan ... CPU de ordenador ane en todo ga bs vida, ningunha resposta ga, ga semaleman didiemin dinyalain entón preto BSK dinyalain bs vida normal ... abs estaban no apagado trsu dinyalain lg ga bs ya .... o problema é o que? thx b4 ....
Responder 
dunkom, en 01/09/2013 ás 02:04 dixo:

Probe cambiar fonte de alimentación do ordenador, a posibilidade de poder supplynya xa ngedrop
Responder 
Riski Avelin, en 2013/07/18 ás 22:48 dixo:

Ane Ane quero pedir un ordenador na sala thx difícil tirar o plug debe Kbel algún x Bru vida mhon axuda nyaa trmakasih
Responder 
dunkom, en 01/09/2013 ás 13:46 dixo:

Cable de alimentación está conectado á fonte de alimentación do ordenador, fonte de alimentación do ordenador significa que xa debilitado, para que, cando conectado a unha fonte eléctrica non pode recibir enerxía directamente, xa que os compoñentes son enfraquecidas
tentar substituír o supplynya Poder
Responder 
Indo París (@ Farissofyans), en 2013/07/20 ás 09:51 dixo:

assalamuallaikum, .. gan quero pedir sy ter un ordenador. ás veces parece conectar a mangueira de novo cantos minutos sy nampil ga .. ram, ps, prossesor xa sy substituír uns a outros .. pero de calquera xeito so .. cal é o problema co matherboarnya?
Responder 
dunkom, en 01/09/2013 ás 01:41 dixo:

Se xa substituír o poder supplynya, probablemente na sección VRM nai problemática, que é unha ferramenta para proporcionar enerxía para o procesador, tamén pode ser parte do chipset, que chipset se usa para distribuír datos e enerxía para cada porto no socket da placa base e
Limpar CMOS tentando facer, podería volver á normalidade, pero se non pode volver á normalidade, o problema claramente na tarxeta nai
Responder 
lukmancomputer, en 23/07/2013 ás 17:46 dixo:

quero preguntar, ordenadores xa instalado mal. constantemente intentou instalar memoria RAM adicional coabitaram voltas armas, RAM extra á solta que escribín non quero coabitaram. estatísticas montado en poucos segundos os fans coabitaram seguen a morrer .. como a solución kira2 ya?
Responder 
dunkom, en 1:38 dixo 01/09/2013:

Apague o segundo carneiro, limpe e instalar de novo, é probable que cando instalar memoria RAM, RAM porta flaccidez que non se encaixa a súa posición
Responder 


Tidak ada komentar:

Posting Komentar